måndag 18 oktober 2010

Paket från Dragon Tea House #2

Och här är det andra paketet, det fastnade i tullen vilket inte blev billigt.

Innehåll i paketet:
Red Bamboo Gongfu Tea Serving Tray 16cm*12cm
Lotus Flower * Blue & White Porcelain Teacup 50ml
Hengfu White Porcelain Cha He * Tea Presentation Vessel
Gongfu Tea Bamboo Place Mats (set of 2) 37cm*30cm
Premium Charcoal Baked Aged Dong Ding Oolong 150g Tin
King of Tea White Pottery Caddy * Airtight Container
Mini Egg Zhu Ni * Yixing Zisha Clay Tea Pot 55ml
Mini Ru Kiln Celeste Celadon Gaiwan 60ml
Gratisprov - Dayi 2008 7262 Puer Tea
Gratisprov - Sweet Hawaii Assorted Dried Fruit Tea

3 kommentarer:

  1. Blir förvirrad av Ebays system, dels kan man inte lägga alla föremål i en "korg" utan måste köpa varje objekt separat. Sedan är det ju svårt att veta vad frakten hamnar på... Hur har du gått tillväga?

    SvaraRadera
  2. Jag använder Excel för att räkna att ut slutsumman, jag brukar vanligtvis beställa när jag precis fått lön så jag har lite marginal om det skulle bli dyrare än vad jag räknat med.

    SvaraRadera
  3. Ok! Jag mailade dem och frågade och man ska köpa varje separat. Man kan sedan be om "combined shipping" via en "request total from seller"-knapp under betalningen, då räknar de om åt en och skickar en totalpris (omräknat alltså). Så nu hr det nog löst sig!

    Vill även säga att din teblogg uppskattas av mig ;)

    SvaraRadera